ورود ۱۴ هواپیمای اورهال‌شده به ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (پنجشنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) نات‌کوین به‌زودی لیست خواهد شد + جزئیات حافظه سازمانی؛ ثبت دانش پنهان جزئیات تازه درباره رقم و زمان واریز مرحله سوم سود سهام عدالت (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) با کمتر از ۲۰ میلیون تومان چه مدل موبایلی می‌توان خرید؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساندویچ پانل پشم سنگ چیست و چه کاربردی دارد؟ مبالغ ۴۰ تا ۳۰۰ میلیون‌تومان برای رهن آپارتمان‌های منطقه سیدی مشهد (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) محمود سیادت: بهار سرمایه‌گذاری در افغانستان از راه رسیده است آیا بازار خودرو به آرامش رسیده است؟ (۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) اولین عرضه اولیه سال ۱۴۰۳ در راه بورس ویدئو | چک صیادی را آنلاین نقد کنید تجارت آمریکا و ایران ۲ برابر شد (اردیبهشت ۱۴۰۳) مصوبه مداخله بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارز تمدید شد تخلف خروج بیش از ۲ هزار کیسه آرد از شبکه پخت نان در مشهد سخنگوی صنعت آب کشور: ۵۶۵ میلیارد تومان به تنش آبی مشهد اختصاص داده شده است بورس در سرازیری | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) خرید و فروش دلاری مسکن یعنی خروج ارز از کشور اجاره آپارتمان در آزادشهر مشهد چقدر نقدینگی لازم دارد؟ (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا خرید و فروش طلا مشمول مالیات می‌شود؟ توقف شماره‌گذاری خودروی ایکس ۵۵ پرو تا اطلاع ثانوی به دلیل نقص فنی مگر حقوق نیروی انسانی را با دلار ۶۰ هزار تومانی می‌دهند که می‌خواهند ارز صادراتی خود را بالا بفروشند؟ ربع سکه ۶.۶ میلیون تومان گرانتر است (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم ایجاد ارزش‌افزوده و جلوگیری از خام‌فروشی در حوزه آجیل و خشکبار استفاده از کارت سوخت شخصی در پمپ‌های بنزین ۴۶ درصد افزایش داشته است قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز | سکه ۲ میلیون تومان ریخت (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۲۰۱۸
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶
کاهش ۶هزار تومانی قیمت دلار در ۲روز | سکه ۲ میلیون تومان ریخت (۲۷ فروردین ۱۴۰۳)
طبق اعلام فعالان بازار طلا و ارز قیمت سکه نسبت به معاملات پایانی دیروز دو میلیون تومان و قیمت ارز ۶ هزار تومان نسبت به صبح دیروز کاهش یافته است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: دیروز بعد از التهابات اول صبح بازار و روند صعودی قیمت‌ها با شروع داد و ستد‌ها و معاملات بازار طلا و ارز با سیر نزولی همراه شد.

وی با اشاره به افزایش ۵ دلاری قیمت جهانی طلا در روز جاری، گفت: با این حال با تعدیل قیمت ارز نسبت به دیروز و کاهش حدودا ۶ هزار تومانی دلار، طلا و سکه نیز در بازار کاهشی شده است.

این فعال بازار طلا ادامه داد: صبح دیروز دلار ۷۰ هزار تومان هم شده بود ولی هم اکنون در کانال ۶۴ و ۶۵ هزار تومان در معامله است. همین موضوع باعث شده تا قیمت سکه طرح قدیم نسبت به دیروز دو میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه طرح جدید نیز دو میلیون تومان کاهش داشته باشد.

کشتی آرای همچنین گفت: قیمت سکه طرح قدیم هم اکنون ۴۰ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه هر کدام با یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان کاهش نسبت به معاملات پایانی دیروز به ترتیب به ۲۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و ۱۵ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده اند. ضمن اینکه سکه گرمی هم با ۶۰۰ هزار تومان کاهش به ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است

وی همچنین گفت: قیمت هر میقال طلای ۱۷ عیار از ۱۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان در معاملات پایانی دیروز به ۱۵ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان کاهش یافته است یعنی بیش از یک میلیون و ۳۰ هزار تومان ارزش هر مثقال طلا کاهش یافته است طلای ۱۸ عیار نیز با کاهش حدودا ۱۰۰ هزار تومانی نسبت به دیروز به سه میلیون و ۶۶۶ هزار تومان رسیده است.

این فعال بازار طلا با تاکید براینکه حباب سکه همچنان حدود ۷ میلیون تومان است پیش بینی کرد در روز‌های آینده حباب سکه کاسته شود چرا که دادوستد‌ها و معاملات بازار که دیروز تقریبا متوقف شده بود امروز از سر گرفته شده و بازار به ثبات رسیده است.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->